follow | dash
fzra
School
Friday, December 21, 2012 @ 1:03 PM | 0 babe(s)

Assalamualaikum .


hai kwrang . lama tak jumpa kan (merepek jek aku -.-) ? okok . nampaknya cuti sekolah kita dha nak habis . kan kan kan ? lagi 12 kan ? erkk . sori aku tak tahu . ini lah masa yang aku tunggu tungggukan ! huwaa haha (ketawa macam pembunuh misteri) ! okok . kita sambung balik tadi . kenapa aku suka jek bila naik sekolah ni ? of course lah i suka . tahun depan i form 1 k . ulangan form 1 . yang aku suka form 1 ni sebab nanti aku dapat kawan kawan baru , sekolah baru , cikgu baru , kelas baru dan yang sewaktu dengannya .

maybe ada antara kwrang yang akan cakap macam ni :

" hmm . sekolah dah nak dekat . malas nya aku nak bangun pagi . "

kan ? tapi selalunya yang akan cakap macam ni ialah LELAKI . maybe perempuan ada jugak kot yang spesies macam ni . kau ke ? maaf ye . tak disengajakan ;) . so dekat sini aku nak tanya kwrang dha beli baju sekolah ? kalau yang dha tu , baguslah . yang belum , sabarlah ye . kepada yang baju dia tahun lepas masih elok dan boleh digunakan , kwrang tak payah lah beli baju baru tahun ni . kalau nak beli pun beli sehelai jek kot . bukan apa , tak ke membazir namanya tu ??

aku ? aku semuanya dha siap . kasut , baju , beg , alat tulis . PERFECT . cuma buku sekolah jek lah yang aku belum dapat . aisshh ! nak ulangkaji sikit ni , takde buku (rajinnya nak mengulangkaji?) . hmm . tahun depan aku harap sangat yang aku dapat masuk asrama . sebab ? sebab aku rasa STRESS duduk dekat rumah . nanti ade jek lah yang membebel dekat aku . grrr . so , lebih baik aku larikan diri ke asrama daripada lari entah kemana . betul tak ?

okok . kwrang , aku nak bagitahu sikit ni . tahun depan aku dha tak boleh bukak lagi blogger kesayangan aku ni . termasuk lah account Facebook aku dan juga Twitter aku . atas sebab sebab tertentu . haha x) . 

erkk . kwrang , aku penat lah nak menaip panjang lagi . ehh kejap . one more thing . mulakan azam baru pada tahun baru . dan hope kwrang dapat mencapai azam kwrang . yang tahun ni tak tercapai , usahakan lagi tahun depan k ? ok that's all . kbye .